maandag 24 oktober 2011

Iedere dag is een sensatie!

Vandaag was het een hele mooie indrukwekkende dag geweest want ik heb verschillende vogels gehoord!!
We zijn naar Avifauna, vogelpark geweest. Ik was zo benieuwd of ik vogels kon horen en dat is zo! Moest bij sommigen wel heel goed luisteren, omdat er soms ook omgevingslawaai was en het waaide flink. (Wind komt als 'ruis' door de microfoon binnen)
Werkelijk prachtig; het gekwetter, gepiep, gesjilp en wat voor geluid dan ook.
Wat ik niet prettig vond klinken was in de grote kooi waarin wel 30 tot 50 parkieten geluiden (herrie) aan het maken was.
Heb mijn CI de hele dag in kunnen houden. Op weg naar huis was ik ontzettend moe en had rode blosjes op mijn wangen maar ook zo verheugd.

Iedere dag zal de komende tijd (Waarschijnlijk wel de komende jaren) een sensatie zijn!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    wat bijzonder om je blog te lezen! Dan besef je weer hoe complex het horen in elkaar steekt. Ik hoop dat het je steeds beter af gaat. De vooruitzichten zijn wel gunstig, als ik het zo lees! Veel sterkte verder met oefenen!
    Groetjes, Jacomien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parkieten maken ook veel herrie, en niet mooi, dus datheb je goed gehoord :-))

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen