zaterdag 31 december 2011

Op naar 2012!

Gisterochtend heb ik het secretariaat van CI-afdeling gemaild met de vraag of ik volgende week terecht kan voor een WEER nieuwe afregeling van mijn CI. Deze afregeling die vorige week is gedaan is waardeloos. Maandag a.s. naar de KNO arts heeft volgens mij weinig zin; omdat ik meer het gevoel heb dat het aan de afregeling ligt.
Ze emailden direct terug dat ik dezelfde ochtend er nog terecht kon; liefst wel voor 13:00u want dan waren ze afgewerkt. Met de kids op de sleeptouw, wat ik eerst niet wilde, omdat het afregelen en communiceren gewoon beter gaat als het stil is in de ruimte. Secretariaat bood aan om dan op de kids te passen. Oke. De kinderen vonden het helemaal prima; mochten ze een keer mee naar Nijmegen; het was een beetje feest voor ze.
Tegen 12 uur waren we daar. Ruim een uur heb ik bij de afregelaar gezeten. Alles goed doorbesproken. Ook mijn onvrede over de afregelaar die ik de laatste 2 keren heb gehad geuit. (was dezelfde persoon) Blijkt wel dat iedereen een ander manier van werken heeft. Alleen die persoon is TE technisch aangelegd. De zachte geluiden waren te zacht. De harde geluiden waren te hard. Kortom een slechte afregeling.
Ik ben blij met deze nieuwe afregeling. Eerste indruk is goed. Haalbaar en 'normaal'. Het blijft inderdaad nog even uitproberen. Dan kan nu mooi 2 weken voordat ik weer een afspraak heb in Nijmegen.
Voor de overige klachten; drukgevoel, oorsuizen en moeheid heeft zijn tijd nodig. En vooral de tijd en rust voor nemen/geven.

Heb weer even nieuwe moed gekregen met deze betere afregeling van mijn CI.

Voor allemaal wensen wij; Een mooi, gezond, voorspoedig en luisterrijk 2012!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten