zondag 1 januari 2012

Vuurwerk

Voor het eerst vuurwerk horen is toch wel heel bijzonder!
Ik heb met verbazing staan luisteren. Als een vuurpijl omhoog schiet, maakt dat een fluit-geluid. Vuurwerk die in de hoogte uiteenspat, al die aparte lichtbolletjes maken een soort knisperend geluid.
Die knallen hoorde ik voorheen als plofjes; maar werkelijkheid het zijn echt harde knallen! Ik schrok de hele dag door wel geregeld van een knal.
Tijdens het vuurwerk heb ik CI wel uitgezet, want kreeg er hoofdpijn van. Maar bijzonder mooi/spectaculair en had het niet willen missen! Al die eerdere jaarwisselingen zijn voor mij wel vrij rustig geweest.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Allereerst de allerbeste wensen voor 2012!! Dat je maar heel veel luisterplezier zult beleven en dat we maar veel bij en met elkaar zullen buurten!

    Hoop dat je nog steeds een goed gevoel nu hebt, na het opnieuw afstellen en dat het steeds een beetje beter gaat. Bijzonder dan dat je nu ook het vuurwerk hebt gehoord. Ben je ook lekker thuis gebleven?

    We zien elkaar woensdag! Sms-en nog even! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    De beste wensen voor 2012 en dat de CI in 2012 je maar mooie momenten mag geven.Ik lees dat het niet elke week even goed gaat.
    Maar ben trots op je zoals je door gaat.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen