woensdag 28 december 2011

Dillema

Veel beter gaat het helaas nog niet echt. Het oorsuizen wordt in freqentie- en de duur wel wat minder als in de eerste dagen. Heb wel het idee dat door het dragen van de CI het oorsuizen soms wordt onderdrukt. Alleen het dragen van het CI is op moment niet fijn. Het vervelendste is het drukgevoel, soms pijnlijk, kloppend die vandaag ook naar achter mijn oog en stuk van het gezicht uitstraald. Ik vertrouw het niet zo. De nieuwe afregeling is helemaal een ramp; het geluid galmt. Dus toch maar weer naar de oude overgestapt en volume laag gezet. Pffff...........
Dillema; CI aan-minder oorsuizen/meer last druk/pijn gevoel OF CI uit-meer oorsuizen/minder last druk/pijnlijk gevoel. Ik doe het een beetje om de beurt.
Contact gezocht met Nijmegen. Misschien een bezoek aan KNO arts. Helaas kan ik er deze week niet terecht. Het is geen acuut noodgeval; heb geen koorts en er zit geen 'zichtbare' zwelling.  Maandag 2 januari kan ik er terecht. Wanneer klachten over zijn, dan is het niet meer nodig.  Probeer maar even te teren op de medicijn 'Rust' en hopelijk helpt dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten