donderdag 15 december 2011

Blij met nieuwe indrukken

Gisteravond heb ik een gesprek gevoerd met Elian, zonder spraakafzien. En dat ging best goed. We spraken af dat het over kerst zou gaan. Sommige woorden zijn nieuw voor mij, dan vraag ik het nogeens te zeggen. Hooguit 10 minuutjes was op dat moment meer dan genoeg. Maar ik was zo blij!

Vanmorgen had ik een 'heerlijke' autorit vanuit huis naar het werk. Ik reed voor het eerst in de stromende regen en hoorde voortdurend het tikken van de regen op het dak. Alsof ik in een tent zat. Ik genoot ervan.
Af en toe CI uit om te testen of ik toch wat meekrijg van het getik met alleen gehoorapp. maar dat is niet zo.

Minder leuk en onprettig om te horen is de herrie die de kinderen maken haha. (= vermoeiende factor!) Het is niet vervelend bedoeld. Tja ik probeer daar wel 'goed' mee om te gaan, door iedere keer toch maar weer te melden of het wat rustiger kan. Gaat 5 minuten goed en dan begint het weer. Het is hun enthousiasme in hun spelen/praten en soms hun plaag/stoei-partijtjes. Soms stel ik zelfs voor een 'wedstrijdje' te doen, wie het langste 'stil' kan zijn ;-)

2 opmerkingen:

  1. haha, grappig... ik denk dat veel ouders wel eens een spelletje "stil zijn" met hun kinderen willen doen... erg dubbel voor jou lijkt mij!
    Maar ik begreep uit een eerder verhaal in je blog, dat Jasper zijn mammie graag helpt, dus met zo'n wedstrijdje zal hij vast ook wel zijn best doen ;-)

    Linda V

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog gemaakt. Zo'n ervaringen van je heb ik ook wat meegemaakt. We gaan beiden goed vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen