maandag 19 september 2011

Verband eraf!

Vandaag is de drukverband eraf gegaan. Dat was een heerlijk gevoel.
De hechtingen zijn eruit gehaald.
Ik voelde het niet. De gehele linkerhoofdhelft is een verdoofde-gevoelloze vlak. Dit kan nog een week of 3 a 4 duren. Het voelt heel raar. Het straalt uit naar mijn nek. Ik kan de implantaat zelf nog niet eens goed voelen. Komt wel. (Ga er wel vanuit dat het er zit haha)
Hierna heb ik bij de kapper in het ziekenhuis gelijk mijn haren laten wassen; want dat was een vetboel. Al viel het wel mee zei de kapster. Gewoon lekker om met gewassen haartjes weer naar huis te gaan.


De aansluiting van het uitwendige deel van een CI (de spraakprocessor) staat gepland op dinsdag 11 oktober a.s. !!
(Dus voor sommige mensen die het nog niet snappen....ik hoor er nu nog niets mee; meer info zie verder in mijn blog; wat is een CI?)
11 oktober is de grote dag! Aansluitend volgt de revalidatie periode. Donderdag 13 en vrijdag 14 oktober de eerste therapiedagen.

Nu ben ik erg moe. Pijnstillers aan het afbouwen en dat gaat goed.

5 opmerkingen:

  1. Trots vriendinneke Liesbeth19 september 2011 om 20:52

    Applaus voor Cora! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en dapper dat je dit traject bent ingegaan! Ik blijf je volgen hoor. Liefs, Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer lekker fris koppie hebt. Was dat jouw auto vanochtend bij Wollukje? Hopelijk iets minder pijn nu je aan het afbouwen bent met de pijnstillers? Tot gauw hè! Dikke knuffel!
    Groetjes,Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker he Cora, haartjes laten wassen.
    Ik had trouwens ook een gevoelloos oor, t begon weg te trekken vanaf mijn oorlelletje tot aan het bovenste gedeelte en zelfs dat voelt nog niet helemaal aan alsof t van mij is , een soort zombieoor dus haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o ja , ik was het dus... elly, enne ik had oploshechtingen, vreemd he dat de ene dokter verschilt van de andere....

    BeantwoordenVerwijderen