maandag 28 mei 2012

Even rustig

Ondertussen is het alweer eind mei. Het schrijven op mijn blog wordt minder vaak. Het afgelopen jaar is iedere maand wel voorbij gekomen.
Even een update hoe het gaat...

Het horen met een CI blijft een ontdekkingstocht!
Laatst liep ik over de markt en ik hoorde iemand roepen; '40 ....bloemen voor 5 euro'. Ik vroeg aan mijn vriendin die er naast liep, klopt dat? Ja dat klopt... Geweldig toch. Het ontbrekende woord vulde ze dan in.

Het oefenen gaat spelenderwijs in het dagelijks leven. Af en toe plan ik een bel-oefenafspraak met vriendin. Het beste is in combinatie met msn (chatten). Als ik haar niet versta, kan ze via msn even schrijven wat ze zei en daarna herhaald ze het nog een keer. Werkt perfect! (Mijn mobiel is dan direct aangesloten op de CI). Gehoorapp. zet ik uit, zodat ik echt alleen de spreker hoor)

Op het moment ben ik vooral bezig met mijn werk de uren weer aan het opbouwen. Het is een week of 5-6 even blijven 'hangen' op 5 uurtjes per dag. Even stabiliteit/continuiteit. Het kost veel energie om te wennen met mijn CI. Tijdens die weken van 5 uurtjes per dag, kon ik ook wat meer andere dingen erbij oppakken, buiten mijn werk om. Nu ben ik sinds een paar weken weer wat uren erbij aan het oppakken en ik merk het meteen. Het zijn maar een 'paar' uurtjes, maar toch. Moeheid en oorsuizen komen af en toe weer opspelen. Moet dan weer een stapje terug doen in mijn buiten het werk activiteiten. Het blijft een beetje zoeken in de juiste balans hierin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten