vrijdag 28 september 2012

De juiste balans is gevonden

Ik wilde even zeggen dat het goed gaat!
Voel me lekker in mijn vel. Het werken gaat goed. Het hele dag dragen van CI gaat perfect. De juiste balans is gevonden. Ben er gelukkig mee!

Ook kan ik nu weer verder gaan met het oefenen met luisterboeken/tijdschriften.
Loket aangepast lezen had ik benaderd, door aan verschillende mensen te emailen. Verhaal uitgelegd. Ik kon me inschrijven. Kreeg gratis 1e luister-daisyrum toegestuurd, naar keuze. Heb Quest-opinieblad genomen. Daarbij heb ik wel het blad zelf ook bijgekocht.(Om mee te kunnen lezen..)

Daisyspeler kan ik voorlopig toch nog gebruiken van de bibliotheek. Een andere baliemedewerkster zei dat alleen het oefenmateriaal onder loket aangepast lezen zou vallen. Verkeerd voorgelicht dus. Maar maakt niet uit, nu heb ik wel weer mooi nieuw oefenmateriaal.

Wel ga ik me verder verdiepen in of het mogelijk is een daisyspeler aan te schaffen via de zorgverzekeraar. (Met verklaring van KNOarts ed??)
Hiermee kan ik zelf bepalen wanneer en hoeveel ik kan oefenen in het leren herkennen van alle woorden en zinnen.

Vrijdag 23 november heb ik een terugkomdag in Nijmegen na 1 jaar CI-gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten